jäjä

Jaa ni, snart kommer designen på denna blogg ändras :) Camillas kompis Sophie ska hjälpa mig med det, snäällt. :) Den jag har är jag nöjd med men kul med omväxling! :)

Kom hem för två timmar sen, blev halvdag idag som sagt. Men fan vad skönt att vara tillbaka i skolan säger jag bara, kan bli såå less på att bara gå runt hemma! Hur orkar man? Folk klagar över att de är arbetslösa å inte får nåt jobb.. men sök skitjobb eller vadfan som helst å ta ett sånt jobb, eller sluta gnäll! Går inte att vara kräsen i jobbvärlden.. Okej med de som trivs med att vara arbetslösa och även står för det, men ni som låtsas tycka det är tråkigt, det blir bara jobbigt att höra på er!

Jaja.. ledig imorron, å skola igen på torsdag.
Efter skolan blev det in till stadium i valbo med Maria, Emelie och Helena. :) Sen en lunch på IKEA också. Treevligt!

Får se vad resten av dagen bjuder på.. jag är sugen på promenad, men det är ju så jävla svinigt kallt ute!! :S hate this shit! Annars blir det väl bara lugnt med lite plugg.

3 veckor kvar tills jag får se dig, mitt hjärta. Jag längtar något oerhört! :) <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0