I'm BACK! :D

YEAH, ULLIS IS BACK!!! ;D
Som jag har saknat internet.. datanörd som jag är ibland. ;P Bror Peter kom hit en snabbis innan han skulle iväg å jobba nu ikväll, jag har fått ta över hans gamla mobil då han köpt en ny, en Sony Ericsson. :) Den jag hade nu är ju nyare, men bara nåt billigt skit, så hans är äldre men såå mycket bättre. :) Så det är jag tacksam över, tack bror. <3

Annars idag har det nog varit den tråkigaste dagen på hela året hittills? Haha, bara läst plugg som tyvärr inte är nån vidare rolig läsning.. chillat hela dagen, glott på tv:n. Tog dock en sköön promenad på kvällen!
Alla skriver på facebook å liknande ställen om att dom käkat semla idag.. är ju fettisdagen. Men jag har inte gjort det, jag nöjde mig med Ben & Jerry's glass istället, strawberry cheescake. :) Gott det med! Men jag tycker jag ju borde äta en semla iaf, så imorron drar jag nog med mig Camilla på marangoni å fikar, så jag får chansen. Tror bebisen i magen blir glad då med, semla har den ju aldrig fått smaka på förr. ;) Måste ju skämma bort han/hon lite. :D Iofs blev ju det glass idag då, men ;P
Jag saknar dock mormors semlor som hon bakade själv.. där snackar vi goda semlor! Andra jag ätit har inte varit lika goda på låång väg!

Nu ska jag bara chilla ordentligt, kanske läsa lite mer plugg innan jag går å sover. Ställa kl på 10.30 är ett måste, för att gå upp å se på "Våra bästa år"! :D HELT FAST! SÅ SJUKT BRA PROGRAM! Egentligen är det väl inte skitbra, men det händer saker hela tiden, som gör att man blir helt fast, å måste fortsätta kolla. Aldrig långtråkigt.

Hittade denna snart ett år gamla bild, mars 08. Jag å Sarah innan utgång :)


Kommentarer
Postat av: Ullis

Jag menade ju mars 09 såklart! :p

2010-02-17 @ 20:25:17
Postat av: cissi

vad fin du var i håret :D sötnos!

2010-02-23 @ 18:25:43
URL: http://ceclilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0