helg igen

Fredag igen, helg för de flesta idag. Nice. :)
Ställde kl på 10.30, för jag har blivit helt fast i serien "våra bästa år". Den är ju sååå sjukt bra! Händer saker hela tiden i den, blir aldrig långtråkigt. Rätt skönt att jag har mycket hemmaplugg, då kan jag se det på förmiddagarna. Men nu får jag vänta till måndag igen med att se det.. suck. ;)
Ska strax duscha och göra mig klar. På eftermiddagen hämtar Sarah och Sirpa upp mig, vi ska åka och handla, sen hem till dom och ha en trevlig fredagskväll. :) Alltid så mysigt å trevligt hemma hos dem!
Försöka fixa skjuts hem sen ikväll kanske, så jag slipper bussen? :S Nån som kör? ;D
Imorron gäääller det :) Åker nog hem till mamma å dom en sväng innan, var alltför länge sen jag var där nu och pussade på missarna! Saknar dom! :)
Sen blir det melodifestivalen för mig, Camilla, Mamma, Peter, Sarah och Sirpa. Alla på spridda platser. Jag och Sarah fick iaf platser så att en sitter framför den andra. Camilla ska sitta på sjätte raden hon, den jäkeln ;P Sen blir det nog tältet en stund senare.. Lillsanna och Stridh skulle nog vara kvar där, å inte dricka så mycket, så då kan jag sitta å vara social med dom. :D Alltid kul å träffa Sanna, händer ju inte så jätteofta. :/ <3

Nu blir det dusch och fix, sen laga någon lunch!
Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0