Heemma

Hej och sorry för det dåliga bloggandet idag!
Vaknade sent, sen har jag pluggat å promenerat lite. På kvällen skjutsade bror Peter mig till Valbo där jag var barnvakt :) Han har precis kommit hem ifrån thailand, hade haft det skitbra, och brun var han. :p
Gick bra med tjejerna, kikade tv, fikade lite å sen försökte jag få dem att sova. Tog ett tag, men sen så. :D Sötnosarna! Hailey som är den minsta av dem är så söt när hon säger mitt namn, "Ulika" säger hon ;D hihi.

Tog en buss till IKEA sen, där fick jag stå en halvtimme å vänta på bussen till sandviken.. tur det inte var såå kallt iaf :) Kändes isf som det var kallare här i sandviken!
Ska sova om en liten stund nu, så jag orkar upp imorron. Går 9.15-15, blir hämtad av Maria också. :) Skönt att få samåka, så man slipper bussen..
På torsdag går vi 9.15-12, sen har vi inläsningsvecka veckan efter, vilket betyder att jag inte behöver vara i skolan på hela veckan. :D Rätt sköönt!

Nuu ska jag strax sova!
Pusss natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0