Hatar vintern!

Jag har sagt det förut, å jag säger det igen... sluta snöa!
Kom hem för inte så länge sen, ska läsa lite plugg så kommer Camilla hit å umgås senare. Lång å rätt tröttsam dag i skolan idag, men det funkade. :) Imorron blir det bara hemma och läsa plugg hela dagen, skola på torsdag igen.
Ser sååå fram emot lördag! Ska bli sjukt skoj å se det där :) Camilla och Sarah är sugna på att dra till tältet sen på jerntorget som de ska sätta upp, det blir där istället för lobby. Får se hur jag gör, om jag orkar haka med eller inte. :) En liten stund, maybe. Kommer ju vara mycket folk.. får väl sätta mig där å kika på folk å dricka cola som vanligt. ;) Blir mer och mer opepp på krogen, ju längre in i graviditeten jag kommer. Har iofs knappt varit ute någonting sen jag fick reda på att jag är gravid.. Juldagen var jag ju ut, men det var ju hur trist som helst. Så var det ju på heartan förra helgen, det var ju faktiskt skoj. Men jag börjar bli rädd om min underbara mage, så det känns bäst för mig att vara med på enbart förfester och chaufför i fortsättningen.
Maten går väl sisådär, när jag käkar luncher blir jag väldigt mätt fort och magen kändes helt uppblåst idag efter inte ens en hel baguette. Men middagarna går bättre.. borde väl släppa snart också med lunchen, att jag kan käka bättre. Illamåendet är så gott som över iaf. :)
Drömde ju om bebisen inatt också, inte så jättemycket.. men först när det var ett spädbarn så var det en liten tjej iaf, som låg där och sov :) Sen måste det ha gått några år, då var det en liten kille istället.. och en envis liten en kan jag tala om. ;p Alltså har jag inte drömt om nåt spec kön än i en dröm, utan bara om både och.. betyder nog att jag inte ska få veta nåt. ;D Men om ungefär en månad så vet jag förhoppningsvis! Kommer nog vara pirrig inför ultraljudet, men samtidigt så jäkla underbar känsla! <3 Att få se barnet, och få veta kön m.m. Underbaaart!

Jag ska väl knäppa någon till bild på magen snart, å lägga in här :)

Nu plugg!

Tjingeeeeling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0