glöm inte bort, glöm inte bort..

Heeeej mina vänner! :)

Söndag idag, trist trist. Men ledig imorn iaf, går tisdag å torsdag som vanligt. :)
Hade en trevlig kväll med sötnosarna Nova å Hailey igår, vi kikade lite på tv, jag å Nova spelade "Finns i sjön", å hon vann stort. :( ;) Sen lade dom sig att sova i sin säng, som istället blev ett skepp. :D Så himla kreativa, fantasin flödar som jag vet inte vad! Sötnosar! :) Fick skjuts hem av deras pappa sen, snällt snällt, så man slipper stå å vänta på en buss i det här skitvädret. :S
Ska vara barnvakt på lördag igen, ser jag fram emot. :)

Gick upp innan 9.30 idag så jag kunde se reprisen av melodifestivalen.. var inge vidare igår, mycket bättre i sandviken förra veckan som sagt. :D Men Darins låt kanske kan bli finare om jag lyssnar på den mer, Timotej var ju helt ok. :) Å de där rocktjejerna var också helt okej, alcazar med men de hade en mycket bättre låt förra året!

Idag blir väl bara chill.. tänkte göra tacos senare, blev sugen på det! Camilla kommer också, så får väl bjuda henne med. ;D

Måste slänga in denna låt, måste vara Björn Rosenströms bästa. ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0