Fridaay afternoon

Hej svejs!
Sitter hemma nu, precis varit med Sarah och handlat lite chips, dip, morötter å sånt till imorron :) Så handlade jag lite ingredienser till en ost och skinksås jag ska göra ikväll med, jag älskar verkligen pasta med ost och skinksås. Finns typ inget godare! Bara hoppas jag lyckas med den. Den lär ju inte slå min kära mormors som hon gjorde när hon levde. :) <3 Men det gör iofs ingen mat.

Så ikväll kommer Camilla, Sarah å Tove hit som sagt å dricker, sen drar dom på Kharma. Jag börjar vänja mig att vara nykter med fulla folk, det är inte alls lika jobbigt längre som jag kunde tycka förr. Men det beror ju på att jag har min bebis att se fram emot :) <3
Så kommer Stina, Jocke å en till tjej hit med, trevligt med lite folk. :)

Nuu ska jag ta å läsa lite plugg strax, så jag slipper sitta exakt hela söndagen. :S På måndag kväll ska jag vara barnvakt igen åt Nova å Hailey också, så där försvinner tiden. Lika bra att sätta fart nu direkt. ;)

Först slänger jag in denna oerhört fina låt med Rise against :)
Sen även en låt som var med i ESC 2008, ukrainas bidrag. Sååå snyggt nr, snygg dans, snygg utstrålning, ja allt!

Hoppas ni får en nice kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0