fiiilm

God middag/kväll allihopa! :)
Kom precis hem, varit ner på ICA å handlat, även hyrt tre filmer på Hemmakväll. Final destination 4, Prinsessa och Bröllopsfotografen. De två sistnämnda tänkte jag ta med hem till mor å dom, och kolla på med Camilla ikväll. :) Den andra har hon sett, så den får jag kika på imorron kväll när jag kommer hem efter att ha varit barnvakt. :)
Ska börja med maten om en stund, idag blir det lövbiff, crisscuts (typ kryddad potatis man har i ugnen), sallad, tzatziki och bea! ;) Muuums!
Är väldigt hostig idag, så blev ingen prommis med Sofia, vill inte gå för långt ifall det blir värre. :S
Blir att kika på melodifestivalreprisen på söndag denna vecka också, får se vilka som går vidare imorron.. lyssnade igenom låtarna på internet igår, men minns ingen som sådär spec bra. :S Sibels var helt okej iaf har jag för mig, å Pernilla Vahlgrens också. Visar siig !

Hoppas ni får en bra kväll!
Pussen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0