:)

Kom precis hem från köpis, varit där med mamma och pappa. Hittade två par "mammabyxor" faktiskt, å ett linne till det. Bra att ha. :)
Ikväll blir det melodifestivalen här hemma med Sarah å Camilla. Kuul!
Igår var en kanontrevlig kväll faktiskt. :)
Sarah å Camilla kom hit först, Tove efter en stund. Sen kom även Stina, Emelie, Pelle och Lihn också. De drack, var väl lite halvsegt emellanåt men det var trevligt. :)
Skjutsade dom till Kharma, sen hann jag hem en sväng, så ringde min käre barndomsvän Johanna också och ville ha skjuts in till gävle för att gå på slick. Så blev att hämta henne och hennes trevliga kompis, inte alltför ofta jag träffar Johanna heller, så det var skoj!
Åkte hem en sväng, sen åkte jag tillbaka till gävle för att hämta Olle! :) Släppte även av hans kompis i valbo. Så åkte vi och hämtade folket på kharma, och sen till mcdonalds en sväng, å sen hit. Skittrevlig och go kille! Kul att träffa honom innan han drar iväg till Bali! Snacka om att ha det bra, jag vill med i resväskan. ;) Men får stanna hemma och plugga jag, och hoppas att snön försvinner.. :p

Några bilder från gårdagen. Jag hade en dålig hårdag så blev mössa för mig. ;P
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0