chilling

Heeeej!
Onsdag idag, började med ordentligt chill.. kikade på förlossningskliniken faktiskt, känns som rätt aktuellt för mig. :) Fick se fyra kejsarsnitt också, intressant när jag själv blivit förlöst med akut kejsarsnitt. Mamma säger dock att hon föredrar att föda vanligt, så får hoppas det blir så för mig med. :p Oroar mig inte nu för förlossningen å smärtan, jag är inte så att jag går å oroar mig för saker när det är lång tid kvar. Tar det som det kommer, men dagarna innan bör det ju bli lite pirrigt. Går inte att föreställa sig smärtan man kommer känna, men det är säkerligen helt klart värt att gå igenom detta två-tre ggr i sitt liv. Jag vill ju ett eller två barn till sen i framtiden, ett barn är för lite å fyra för mycket. ;D

Sen åkte jag hem till mamma å pappa, är kvar här än för Camilla har råkat ta med sig mina nycklar till jobbet. :S Så här sitter jag å väntar på att hon ska komma hem, får väl vänta nästan två timmar.. men det funkar! :) Så blir det hem och läsa plugg sen, tänkte läsa klart den boken jag läser nu idag, så jag kan börja med nästa imorron..
Vad händer i helgen då? Inga planer alls här, blir väl en riktigt lugn helg med melodifestivalen å film bara antar jag :)

Första å förmodligen enda semlan för i år, damp ner i magen på mig idag å! :P smarrigt.

Slänger upp de bilder jag knäppte från melodifestivalen i lördags, syns inte så skitbra men :)

Henrik Johnson, stod å snackade innan allt drog igång :p


Christine, Måns å Henrik


Orsa spelmän


Eric Saade


Måns å glada hudikteatern :)


Lika där :p


Andreas Johnson.

Blev några fler kort, men ganska suddiga. Blev inte heller lika många som jag tänkt mig, var för inne i programmet för att orka knäppa med kameran hela tiden. ;D


Kommentarer
Postat av: Linda Smith

Så har magen växt något mer d¨å? =)

2010-02-18 @ 09:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0