Alla <3 dag

Ja ni, just denna dag har jag inte så jättemkt att säga om, mer än att den ska spenderas med Sarah och Tove hemma hos mig. Ska iväg snart å köpa nåt gott att äta, sen blir det film och snack bara. Blir nog riktigt trevligt. :)
Mitt bredband har slutat funka också, så lånar Sarahs lilla minipc nu. Är nåt med just det bredbandet för alla som bor i sandviken just nu, bara hoppas att det fixar sig snart. Ringde och frågade tidigare, de sa jag skulle avvakta och testa senare. Så får hoppas på det!

Kvällen igår var kanon! :D Sarah och Sirpa kom lite tidigare till mamma å dom, sen promenerade vi ner till G A. Alla hade spridda platser som sagt, dock bytte jag å Camilla platser så hon fick sitta framför Sarah på typ 25e raden och jag satt på sjätte. Hade bra sikt och såg alla franträdandena skitbra. :D Riktigt drag var det, så jag är helnöjd! Helt rätt att Eric Saade och Andreas Johnson gick till final, två fantastiska låtar! Eric hade sååå grym dans också, sådär ska jag också börja dansa. ;)
Så lyckades jag ju bli med i tv också, haha. Några sek innan Eric sjungit klart sin låt första gången så kom nån man och ställde sig med en liten filmkamera och filmade på mig och hon jag satt bredvid. Tänkte inte så mkt på att han gjorde det för jag var inne i låten, men sen när vi applåderar å jag sitter å svingar med min ballong i luften så märker jag att vi är med. :D haha. Fick en del sms om det också.

Efter det blev det iväg på stan till en förfest vid sibylla där Stina mfl höll till :) Helt okej, tänkte gå in i tältet sen men blev aldrig så pga att det var lååång kö.. var osäkra på om vi skulle komma in å orkade inte stå ute å frysa. Gick till Kharma istället där det också var kö, de hade visst bara övervåningen öppen också så det blev inget där heller. Gick till mcdonalds en sväng istället, jag, Sarah å Micke, Camilla å Jocke kom efter en stund också. Sen hämtade mamma upp oss å jag åkte hem å sov :)
Jag hade iaf en toppenkväll pga melodifestivalen, sen blev den ju mindre rolig, men så är det ibland. Var iaf inte skitsugen på tältet eller kharma, så för mig kvittade det :)

Nuu ska vi strax iväg å handla!
Ha en toppenkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0