24e feb

Imorron är det 25e, vilket betyder pengar. ;) Jag har ändå lite kvar på kontot, det är vääldigt sällan jag bara har nån/några hundra kvar numera.. spar ju in mycket i å med att jag aldrig dricker längre, å nästan aldrig går ut. :)

Ska strax ta tag i disken, sen blir det tv och plugg. Blev pannkakor för mig idag, inte alltför ofta jag käkar det. OCh määätt blev jag!
Annars idag tog jag en promenad hem till mamma å co, å umgicks lite. Rätt skönt ute i solen ändå.. men jag känner mig lite småkrasslig till å från, bara jag inte är på väg att bli sjuk. :S Tror inte det ändå!

Heldag i skolan imorron, sen helg. :)
Får se vad den har att bjuda på.. alla ska ju festa, det är lön å allt också. Jag ska vara barnvakt på lördag igen iaf, annars får vi se. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0