what?

Fick nästan en chock nyss när jag kika in på aftonbladet å läste att Jay å Minnah från idol har blivit ett par?!?! WHAT, han hade ju flickvän! :p Kärleken måste växt fram mellan dem, å han lämnar antagligen sin tjej för Minnah.. stackars flickvännen :/ Men lite småkomiskt att de är tsm å nu ska mötas i finalen ändå. :D haha. Jävlar, det där var inte väntat!
Jag är så gott som säker iallafall på att Jay tar hem vinsten i år, helt klart. Så imorron kväll blir det idolmys med Sarah, Camilla å Alexander såklart. :D

Annars idag var vi på föräldragrupp, var två st där som pratade om alkohol i närheten av barn osv. Helt okej, men förra gången var bättre. Så kom jag hem nyss, tog en promenad till apoteket med lilleman och inhandlade en salva. Han ligger utslagen i sängen nu, trött efter promenaden men vaknar nog strax och är hungrig.
Igår var det babymassage igen med :) Gick helt okej, lillen blev lite grinig på slutet, blev lite rastlös av å ligga ner hela tiden tror jag, haha. Himla kul å mysigt att komma ut och träffa mammor å bebisar också :)

Så fick jag svar på en lägenhet igår med, som jag satt upp mig på i vallhov, låg etta på den fast jag satte upp mig typ förra veckan :p Men värmen ingick inte och var alldeles för dyr så det fick vara.. men det kikas vidare, riktigt pepp på att flytta nu snart. Jag och mitt lillhjärta. :D Mys!

Händer väl inget speciellt resten av kvällen, blir bara lugnt, kika gossip girl senare sååklart. :)

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: LillSanna

fick också liten chock när jag läste om jay och minnah, men på spray står det att de är mer än vänner min inte ett par... Man kanske ska ta det med en liten nypa salt :P... spännande imorrn :)! Ha det bäst gumman! Kram

2010-12-09 @ 22:29:29
URL: http://sannawelen.blogg.se/
Postat av: sirpa

var vill du bo? och hur stort? månadshyra? såg att det finns en liten två på barrsätragatan för 3357:-, mossvägen 5140:-, killingvägen 4361:-, eller det låga huset mot kanalen på hyttgatan 3:a för 5233:- i alla ingår värme o vatten, hoppas du hittar nåt som passar dig o lillgubben, kram

2010-12-10 @ 00:26:36
URL: http://hhannadror.blogg.se/
Postat av: LillSanna

ja jag är nästan övertygad om att han vinner =)! Bara han gör en bra version av vinnarlåten så... Haha japp jag har långt jullov så då tar jag gärna en kopp kaffe, och träffar dig och Alexander såklart :D!

2010-12-10 @ 16:50:15
URL: http://sannawelen.blogg.se/
Postat av: Angelica

Vi bor i en 3a i Vallhov på Klövjestigen. Radhuslägenhet och vår ligger på 4800:- i månaden inkl. tvättpelare. Dock ingår inte värme (bara varmvatten) så våran elräkning ligger på ca 2500:- nu i vinter :O

2010-12-14 @ 12:17:32
URL: http://mammatillnovalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0