valbooo

Heeeej! :)
Nu var det några dagar sen igen! Men jag tänkte faktiskt skriva igår kväll, men då var det nåt fel på sidan istället. :p

Ja, det har väl inte hänt sådär supermycket sen sist iallafall.. i onsdags var vi på babymassage igen, det gick fint men Alex blev hungrig på slutet så fick gå iväg å amma istället. På föräldragruppen igår pratade vi om temperament och fick se en intressant film. :)
Alexander somnade precis en stund, han vaknar väl snart igen.. sover fortfarande endast korta stunder om dagarna, å hela nätterna. Men han brukade ju somna vid senast 11 förut, nu är han ofta klarvaken när kl är runt 00.00.. brukar somna efter 00.30 oftast. Får försöka få han att somna lite tidigare.. I onsdags var det dessutom ett år sedan jag fick reda på att jag var gravid. Vad fort det gåår! Om ett år till är han ju nästan en stor kille, hihi.

Ska duscha å göra mig klar, sen blir det valbo en sväng.

Puss på er, ha en fin fredag.

Lillen för någon dag sedan, han ligger å chillar på skötbordet, i väntan på att bli klar ;)



Mys hos mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0