valbo

Hejssan hoppsan.
Lilleman somnade precis sött, skönt för honom då han inte har varit på det bästa humöret ikväll. Tror han skrek nästan konstant i ca en timme, vet inte alls vad det var som var fel. :( Jobbigt när man inte vet.. han var iallafall lite lugnare när vi gick runt, satte jag mig med han så blev det bara värre. Funderade om det kunde vara feber, men han var inge varm heller, så den struntade jag i att ta. Så skönt att han hittills klarat sig helt utan feber, hoppas det fortsätter så. :) Men sen fick han lite mat i sig, han var alldeles för frustrerad först för att kunna suga till ordentligt. Men så fort han fått tag blev han lugn och åt på :) Å sen låg han i sängen och log.. jag älskar hans leende, det är det finaste leende jag sett och jag smälter inombords. :)

För övrigt blev det köpis idag med Alexander, Sarah, Camilla å Christofer, som är hemma från sitt soldatjobb över jul/nyår. :) Massa folk överallt, å jag kände att jag inte orkade trängas och böka mig fram och in i affärer alltför mycket med barnvagnen. Men lite kika blev det, hittade en skjorta på Lindex som det var på rea på, till lillen. Själv handlade jag en tunika på carlings som det inte var rea på. Alexander var såå snäll i valbo hela tiden, sov inte så mycket som han annars brukar göra så fort man drar han i vagnen, han låg snällt och kikade runt istället, hihi.

Nej nu blir det nog sova här.
Godnatt på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0