tv-tajm

Hallloooj!
Hamnade här en snabbis, kikade för en stund sen på sista avsnittet av "Våra vänners liv", en skitbra serie som gått på ettan. Såå tråkigt å se sista avsnittet av en serie man verkligen tyckt om! Men men.. blir reprisen nu efter 00.00 av en annan serie som började ikväll också, "Morden i Sandhamn".. så det ska jag ge en chans! :)

Yesyes.. för övrigt åkte jag, Alex och Camilla hem till Sofia å Elof en sväng idag. Blev bjuden på knäääck, sjukt gott. :) Å jag och Alexander gick inte upp förrän vid 13tiden idag.. han har börjat somna så sent om nätterna, ofta vid 00.30 och vaknar några ggr å är hungrig såklart, sen sover han ofta numera till 12-13tiden, hihi. Hur ska det här bli när han är i tonåren, å han redan har börjat såhär? Haha. Han brås på mig, nattuggla och sjusovare. :D Men det passar ju bra eftersom jag är likadan. Jaja, så småningom ska vi väl ändra på de rutinerna med, kan bli jobbigt annars framöver ;P

Nej nu har jag en son som är lite grinig, ha det bra allesammans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0