tröttis

Goder kväll!
Nu har det inte blivit nåt skriva för mig på några dagar igen, jag känner väl att jag inte haft sådär jättemycket nytt att komma med, brist på fantasi. Så då fick det vara. :D
Tänkte iallafall ta och sova nu strax, ska iväg på babymassage igen imorron med lillen. Ska bli kul! :) Å sen på torsdag är det föräldraträff igen.
De senaste dagarna har det väl inte hänt alltför mycket, Viktor har varit här och avlastat mig lite. :) Alexander har förresten blivit såå duktig på att börja greppa efter föremål, himla kul med all den här utvecklingen! Så har han börjat skratta ordentligt ibland med :) mys!

Sen säger jag ett stort grattis till kusin Carin som blev Sandvikens Lucia! :D Himla roligt!

Ja, det blev ett rätt kort inlägg idag igen, men vi får leva med det ;)

nu ska jag sova sött, godnatt godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0