snaart..

Ja ni, nu är det inte många dagar kvar till jul! De senaste åren har jag inte tyckt något spec alls om julen, den har väl varit mysig men inte mycket mer.. var ju bara när man var liten man såg fram emot den riktigt mycket. Men i år är det lite mer speciellt när jag har en son som får uppleva den för första gången. :) Allt som har med julen att göra blir mycket roligare nu å framöver.
Just nu ligger lilleman i sin säng och lyssnar på "mobilen".. busig är han också, å har börjat använda sig av lite annorlunda joller. Jollrat har han gjort länge, men numera så skriker han mer ut sitt joller å ofta gör han det när han är på riktigt bushumör :) Såå mysigt å underbart att se sitt barn vara glad och må bra!
Annars dessa dagar har det varit rätt lugnt ändå, har ju snöat så mycket att man inte kunnat ta sig ut med vagnen heller :/ Men igår var Sarah här och kikade film. Så bytte vi även julklappar, jag fick badskum, badkulor m.m eftersom jag gillar att bada. :D Taack gumman! <3

Nu sitter en lite busig å otålig lilleman i mitt knä istället, så ska väl avrunda och gå ner å kika på tv istället.

 unnnnnnniu                                                        76 hhhhhhymmmhhjjjjjjjh              

Ja där hade ni en hälsning från Alexander förresten ;D hihihi.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0