lördag igen

Hallå!
Nu var jag här igen. ;D På helgerna händer iallafall ingenting, så då får man mer tid att skriva. Trodde aldrig jag skulle säga det, men tycker veckodagarna är såå mkt roligare nuförtiden.. längtar redan till måndag. ;p
Jaaja.
Igår var det Idolfinalen med Sarah, Camilla, Linn å lillhjärtat förstås. Den tråkigaste idolfinalen hittills, alla visste ju att Jay skulle vinna. :p Det har varit bra artister med i år, men tycker ändå att de varit tråkiga på nåt sätt.. haha, får hoppas på att de blir mer intressanta nästa år.
Idag har det vart riktigt lugnt, tog en promenad med Alex men det började snöa för mycket så vi gled hemåt.

Svar till Sirpa: Det spelar ingen roll egentligen, kan tänka mig på de flesta ställen men inte björksätra eller norrsäta. Var faktiskt och kikade på en tvåa i björksätra igår, satte mig mest upp på den för att det var billig hyra å det var en ganska stor tvåa. Men kände direkt att jag inte kommer vilja bo i bj, så där sätter jag inte upp mig igen :) Snällt av dig att kika runt, hihi :) Får väl leta vidare helt enkelt.

Nu ska jag kika tv med Camilla, ha en bra lördagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0