jahapp

Hejsan hejsan.
Då var det ännu en lördag igen, snart är det jul å jag har inte handlat en julklapp än. :P Dags å pallra sig in till valbo någon dag å kika, får hoppas man hittar allt man ska ha på en å samma gång.
Annars då? Har väl inte hänt sådär superdupermycket, igår äntligen kom jag ut på en promenad med Alexander eftersom det var mildare ute. Riktigt skönt faktiskt, tycker det kan fortsätta vara under -10 hela tiden.
Mja, sen igår kom Sarah hit å kikade Idol med mig å Camilla :) Fel att Olle åkte, jag tycker helt ärligt att Minnah inte förtjänar en finalplats när hon åkt ut en gång.. har man åkt ut så har man, tycker inte hon borde fått komma tillbaka in i programmet. Istället hade de väl kunnat ha idolfinalen en vecka tidigare än vad de tänkt? hade jag varit med i programmet hade jag tyckt det varit orättvist iallafall. :P Men men, Jay vinner ju ändå så det är väl inget å snacka om egentligen. ;)

Jaja, eftersom lilleman har somnat så tänker jag sätta igång några avsnitt av gossip girl. :D Tror det är 13e avsnittet jag är på nu, av säsong 3 å det är ju såå bra!

Men först slänger jag upp de här bilderna, på lillen med en tröja som min farmor har stickat åt honom. Sååå himla söööt! :)




Kommentarer
Postat av: Johanna*

Fin kille :)

2010-12-11 @ 11:38:06
URL: http://johannanehvonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0