jahaja

Hallåå där.
Måndag å ny vecka, julhelgen över. Får se vad som sker denna vecka? Måste in till mellandagsrean någon dag iallafall, kanske man hittar nåt fynd. :p
Inte supermycket som hänt sen sist, går ju knappt att göra något när det snöar konstant. Var hos farmor å fikade igår med pappa, Stefan å Alexander. Var även in till en gammal granntant som bor mittemot farmor å visade Alexander, såå söt tant och det kom tårar på henne när hon gullade med Alexander :) hihi.
Sen när vi skulle släppa av Stefan hos sig så körde vi fast med bilen, såå irriterande å fick mig att känna ännu mer irritation över vintern. Jag fick gasa på, pappa å stefan sköt på, så tvärtom, jag å Stefan sköt på medan pappa gasade. Efter en kvart, 20 min så kom vi iväg med bilfan iallafall! Alexander sov hela tiden han å märkte ingenting, lillplutten. Huvudsaken det!

Snöar idag med, men jag känner mig rikigt sugen på en promenad, så en sån ska jag nog hinna med lite senare. Å på lördag (nyårsdagen) blir Alexander 4 månader! :D Som sagt, det går såå fort.

Hoppas ni får en bra dag :)

Kikade långt tillbaka i bloggen å hittade denna gamla bild på mig å Linda, en riktigt rolig hattfest var det ;D


Kommentarer
Postat av: Linda

hahaha snyggve ;p

2011-01-03 @ 00:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0