hoho

Åh, såg precis klart sista avsnittet av säsong 3 av gossip girl, fy 17 vad sorgligt det var på slutet! :( buhu. Nu är jag taggad på säsong 4, har fan i mig aldrig sett en bättre serie! Den som kallar den långtråkig vet överhuvudtaget inte vad den pratar om. ;D

Lilleman sover sen ca 1½-2 timmar tillbaka, ska göra samma jag med. Ny vecka imorron, snart är det jul också och inte en julklapp har jag inhandlat! Måste göras så fort som möjligt.

Passade på att beställa en klänning från nelly idag med, de hade fri frakt så gäller att passa på. ;D
Btw så vägde jag mig idag med för skojs skull, inte gjort det på ca 2 månader å sist vägde jag 53, precis som jag gjorde innan jag blev gravid. Nu stod vågen på 48 kg!!! Fick en mindre chock, haha. Hade jag inte alls väntat mig, trodde jag låg på 52-53 som vanligt. Antar att det beror på att jag ammar, Alexander suger ur all näring från mig, haha ;P

Ni får sova så gott allihopa! :)

Slänger upp denna bild idag, dålig tjockis. ;P Ca 3½ vecka innan Alexander kom till världen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0