Gott nytt år!!

Ja, jag får väl önska er alla ett gott nytt år, å hoppas ni får en kanondag/kväll imorron, för imorron vet jag inte om jag blir att skriva. :P Vad har ni för planer på nyår förresten?
Här blir det bara riktigt lugnt.. Viktor å Paul hämtar upp mig och lillen på dagen imorron, sen åker vi hem och firar hos Paul. Stannar nog kvar där till söndag, så får Alexander umgås med sin pappa å farfar lite mer. :) Får se om vi träffar nå fler folk också, eller hur det blir.
Dessa två dagar som gått har varit rätt lugna, Viktor var här igår en sväng.. Blev en sväng till sjukhuset också å kollade upp mitt öga som varit irriterat å lite rinnigt några dagar, hade funderingar på om jag fått en ögoninflammation. Som tur var var så inte fallet, å idag är det bättre. Trodde väl mest att jag fått det för jag har varit fast för såna några gånger.. jag var den enda av oss 4 syskon som klarat mig ifrån dålig syn, istället har jag varit fast för sånt där ibland. :P
Idag blev det en promenad med lillen iaf, tänkte först göra det tidigare men det började ju snöa massvis, så vi avvaktade.

Nu somnade han för en stund sen, han ska få bada sen när han vaknat. :)

Som sagt, ha det bra nu så hörs vi nästa år ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0