God Jul!

Ja nu var både julafton å juldagen över, då känns det även som att själva julen är över tycker jag :P
Hade iallafall en helt okej dag igår, den var speciell eftersom det var Alex allra första jul. Han fick vara utklädd till tomte hela dagen, gulluungen :) Såå söt var han i sin dräkt. Det var vi i familjen, sen kom även Viktor en sväng på kvällen. Alexander fick fina julklappar, leksaker å kläder :) Tack tack! <3

Skulle ju följt med Viktor å Paul till Ludvika idag, men jag och Alexander stannade hemma istället. Kände mig inte 100 % pigg och sen är jag inge sugen på att åka alldeles för långt med Alexander efter jag hört om den hemska olyckan utanför gävle i torsdags. :( Inte för det skulle behöva hända nåt, men det kommer upp tankar när man hört det var en ettåring med i bilen.. Fy sjutton, tänker på de anhöriga, å på det lilla barnet. Såå tragiskt :(

Aja, de flesta överallt är ju ute och partajar idag. Hoppas ni får kul, å slipper bakfyllan imorn ;) Fick riktigt långtråkigt senare idag så då for jag och Alexander hem till Baggen istället å kikade in hans vindsvåning. Riktigt rymlig å fin! Alex var lugn i början, men blev otålig i slutet när jag höll i han hela tiden, så då åkte vi hem istället. Resten av kvällen spenderades mest framför tvn.

Hoppas ni alla haft en bra julafton iallafall! :)

Min lillprins som tomte ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0