dan före dopparedan

Ja ni, nu är det den 23e å imorron är det julafton :) Har inte haft någon stress alls inför julen i år, brukar iofs inte ha det så ofta heller. På julafton blir vi iallafall bara här hemma med familjen, som alltid. Sen på juldagen ska jag och Alexander följa med Viktor å Paul till Viktors kusin å kusinbarn i ludvika.. Sen på annandagen har jag inget spec alls planerat.. åka till farmor å fika kanske :) Så ser min julhelg ut :P

Just nu ligger lilleman och sover sött, somnade strax innan 00.00 idag.. han är ju van att sova länge om dagarna men idag fick han kliva upp redan vid 8.30tiden för vi var på babymassage, det var sista gången denna gång. Så när vi kom hem sov han någon timme, sen senare sov han någon timme till.. han är ju inte van som sagt :P

Ikväll har det bara varit massa tv.. bonde söker fru, klipp från årets melodifestival och morden i sandhamn! Dock är jag riktigt besviken på slutet av morden i sandhamn..

 Å Btw så är bittra folk utan humor inget som jag har mycket till övers för! Nej fyfan rent ut sagt...
Camilla, du kan vara lugn, menar inte dig. ;)

Jaa till nåt roligare, så kom jag att tänka på denna gamla superkanonlåt! Lyssnade på den massor för några år sedan.. Det är ju verkligen världens bästa låt å kommer alltid vara, utan tvekan!

Godnatt på er alla bra människor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0