congraats

Idag säger vi grattis till lillasyster Camilla som fyller 20 år! Grattis grattis gumman! <3 :)
Så idag blev det lite tårta såklart, ska ta mig en till bit strax. ;p Sarah och Farmor kom hit å fikade också. Tidigare blev det en sväng till valbo med Alexander, Viktor å Paul (Alex farfar). Handlade lite julklappar, hittade tre till lillen å en till Sarah :)) Ska nog dit igen på torsdag med mamma å pappa!
För tillfället sitter jag här men busig bebbe, Camilla var barnvakt nyss på nedervåningen men han blev grinig.. tror det är någon som är lite mammig. ;D Inte så konstigt heller, han tillbringar ju all tid med mig.. :) Får se när han somnar idag, han sover fortfarande hela nätter, så himla skönt! Brukar ofta somna vid 10-11 å sover till 6-7 tiden.. jag ammar han, så somnar han om igen.. vaknar en gång till å är hungrig, sen brukar han sova allt som allt till ungefär 11 oftast. Dra mig i håret har han blivit duktig på att göra också, så hädanefter är det aldrig mera utsläppt hår ;P Haha.
Å imorron ska vi på babymassage igen, kuul!

Slänger upp nytagna bilder av hjärtat, solbrillorna fick åka på häromdagen, hihi :)




Kommentarer
Postat av: sirpa

en riktigt cooool kille

2010-12-16 @ 22:52:11
URL: http://hhannadror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0