varmt!

Åh, sitter här å svettas, så sjukt varmt i detta rum! Vill inte ha fönstret öppet nu på kvällen heller för alla insektsjävlar som kommer in...  man har ju varit dum och glömt det öppet någon gång, sen har man haft taket fullt med massa äckliga kryp! Tur jag har en fläkt iallafall, den är min bästa vän! ;D
Haft en bra dag, eller kvällen var trevlig iallafall med Sarah som kom förbi. :) Hon hade med sig en jääättesöt nalle med en svart å vit-randig tröja som det stod "älskling" på, sen en svart å vitrandig mössa som det stod "gullunge" på. Ja, de var till barnet alltså. Så himla söta saker, tusen tack älskade du! :)
Annars idag har det varit en rätt seg dag, har inte varit på nå humör alls.. mina graviditetshormoner är som de är emellanåt, kan bli så arg och känslig för ingenting emellanåt. Började ju i princip grina när jag brände fingret lite på kokande vatten idag.. AJ! Sen är det såååå skönt med en powernap på eftermiddagar, men ojoj vad arg jag blir när jag vaknar. Aldrig haft spec dåligt morronhumör som vissa har, men just det där att vakna på eftermiddagen efter att bara sovit någon timme.. mooorr! ;p
Så går jag bara och längtar mer och mer efter att få åka in och föda, vill ha ut dig nu, älskade lilla barn! :) Men ska försöka att inte vara alltför otålig.
Imorron SKA jag iallafall börja sätta mig ner och leta efter blommorna i böckerna till skolarbetet, får ju tiden att gå lite om inte annat. ;p Får se hur det går med det, är ju iofs fredagen den 13e imorron... ;)

Någon med planer för helgen annars?

PUSSIS, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0