Updaate

Hej där!
Dålig uppdatering från min sida, hade ingen riktig ork igår, soorry!
Blev bara chill igår på dagen iallafall, på kvällen kom Viktor hit och kikade film. När han dragit så tog jag och mamma en skön kvällspromenad! :) Nice att jag kan gå i princip lika fort som innan fast jag är i nionde månaden. ;)

Idag blev det en tripp in till köpis för en fika med Linda! :) Inte träffat henne på ett år ungefär, så kul med lite snack och skvaller. ;D Me like!
Får se vad som sker ikväll.. Camilla är seg som festade igår, så blir väl bara en film eller nåt med henne.
Idag är det bara två veckor kvar till beräknad förlossning, wee. :)) Såå spännande nu!

Snyggingen idag! :D




Kommentarer
Postat av: Angelica

Lycka till! Snart får du uppleva någonting helt otroligt :)

2010-08-08 @ 11:42:29
URL: http://angelicasgraviditet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ou ;) haha vilken bild bruttan. Så sjukt roligt att ses!!

2010-08-08 @ 15:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0