Nice :)

God kväll!
Kom precis hem, blev en tripp till köpis och IKEA med mamma idag. Hittade lite fler saker till "Alexander". :) Två handdukar, mer påslakan, två gosedjur, en sån där skallra att ha när han blivit lite större, en sån där grej man hänger ovanför spjälsängen som dessutom spelade musik.. skitmysigt. :) BB-väskan är packad å så gott som klar också, gäller att vara ute i god tid.
Börjar få fler förvärkar nu också, vaknade inatt av att jag hade det i 3-4 min.. men sen lugnade det ner sig. :) Det står verkligen inte på nu, jag är så nyfiken på om jag kommer få tidigare eller om jag går över.. :)

Knäpper väl säkert kort någon dag på allt. :)
Nuu ska jag gå ner och umgås med Camilla!

Pussis!


Kommentarer
Postat av: Linn Sundin

åh nu är det inte långt kvar! gud så spännande! :D <3

2010-08-03 @ 22:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0