monday

Hej!
Kom precis in, var ut en sväng och solade lite.. skönt när det inte är sådär äckligt varmt, jag älskar ju solen annars. :) Fick även några fler kort på blommor, måste ju försöka bli klar med det där herbariet snart.. Nu har jag de flesta blommor iallafall, nu återstår att hitta på alla 50 i böcker och skriva ner dem och skicka in. Kan ju vara bra att göra det så fort som möjligt, i å med att bebben kan kika fram i princip närsomhelst, det vet man aldrig. :) Sen kommer jag varken orka eller ha tid med några skolarbeten.. skulle iofs kunna spara det till nästa sommar annars, eftersom jag ändå ska börja i en ny klass. Men känner det vore skönt att ha det gjort, nästa sommar tänkte jag jobba lite dessutom och när jag är ledig tänker jag tillbringa tid med min son! :)
Sen är ju jag som jag är med att skjuta upp saker också. ;P som typ skolarbeten.. men nej, måste försöka göra ett ryck med det där!

Vad sker ikväll då? Jag var sugen på att dra in till valbo idag och kolla på IKEA efter lite mer saker till lillen, småsaker som alltid är bra att ha. Men mamma är och jobbar så finns ingen bil här hemma.. får se vad jag hittar på ikväll istället. Får bli valbo nån annan dag i veckan istället, imorron kanske?

Ni får väl ha en bra dag, hör av er om det händer något! :D

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0