mjaha

Hej!
Vaknade precis efter en powernap, hur skönt som helst. Ska strax ner och äta med Camilla på monroes, vi kände vi inte orkade göra mat ikväll, och mamma är å jobbar. ;p Haha.
För övrigt har jag inte mycket att komma med.. 10 dagar kvar idag till BF, helt otroligt att du snart är här. Går verkligen inte att föreställa sig, jag är så nyfiken på dig, hur du ser ut och din personlighet. <3 Jag älskar att vara gravid, har haft en så bra graviditet som varit smärtfri, och har varit så mysigt med den växande magen och att känna dina rörelser. MEN, nu vill jag ha ut dig och träffa och ta hand om dig, älskade du. Men som sagt är det du som avgör när du vill göra det, visar sig om du vill komma tidigare eller om du trivs i min mage, och väljer att stanna en stund till.

Jag hoppas i varje fall på att du väljer det tidigare alternativet. ;)
Hihi.
Ha en bra kväll alla!

PUSSSSIS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hoppas på att han kommer före den 4:e sep. Så jag får träffa lillen =))



// Lika lösen som till den gamla bloggen ;)

2010-08-12 @ 00:01:47
URL: http://lindasmith.blogg.se/smith

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0