måndag

Tjabba!
Blev en sväng hos barnmorskan idag igen som sagt, allt såg bra ut som vanligt. :) Fick tid igen den 23 aug, bara hoppas att jag slipper det och redan har lillen här då. :) Annars är det som det är.
Efter det åkte jag & Viktor till monroes och åt, därefter hem hit och spelade nintendo wii. Jag, han och Camilla åkte till bibblan sen för jag var tvungen att låna växt/blom-böcker, tänkte jag ska försöka bli klar med herbariumet så snart som möjligt. Redan imorron ska jag börja sätta mig och kika på växterna, så skiten är gjord sen.
Beställde även en babysitter idag över nätet, den ska komma inom några dagar så kort kommer på den då. Rätt dyr, men riktigt praktisk! Går att ha från de är nyfödd till de blir 1½-2 år, hur bra som helst. Går att göra om den till mer stolliknande sen typ.. ja, kort kommer som sagt.
Nu ska strax jag och Camilla hem till bror och kika film! Ha en fin kväll! :)

Den här låten giillar jag verkligen! Kanonbra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0