BF + 9

Ojojoj, vilken envis liten rackare jag har i min mage. :p Han verkar då trivas där, det är ett som är säkert. Bra det iallafall, men nu vill VI ha ut dig! :D så det så.
Ringde in och bokade ett ultraljud till onsdag morron iallafall, redan 8.20 ska vi vara där. Så nu har man det att se fram emot också, men hooppas ju självklart på värkar innan ;P Får se om det blir ett litet augusti eller september-barn vi får, jag tror då nästan mer på september just nu. Men helst så tidigt som möjligt i september, isf :p

jahaa, hur ska man få dessa två sega dagar att gå då, om man inte får värkar? Trist väder också :/ :/ Det löser sig nog på nåt sätt :P

Jag å Sofia på Stinas studentfest, juni 09.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag fick också göra ett sådant UL & direkt efter det satte dom igång mig :) (vattenmängden hade minskat JÄTTElite)

Så har du tur kanske du också blir igångsatt då :)

2010-08-30 @ 16:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0