BF + 5

5 dagar övertid, men nu tror och hoppas jag att det är på g! Vaknade vid 10 imorse av att jag hade en rätt stark värk, den höll i sig till 11.10 ungefär.. sen blev det lugnt. Tog en dusch, och då blev det en ännu starkare värk, kändes som jag skulle spy... den försvann den med, sen dess har det varit rätt lugnt ändå. Har lite småont nu med, men ingenting motför tidigare.
Men nu håller vi alla tummar å tår för att det är på gång! <3 Hoppas på att det ska bli mer värkar, å att jag får åka in ikväll/inatt.. men man ska inte hoppas för mycket, vi får se helt enkelt.

Sov en stund nu, ifall vi behöver åka in senare.. ska ta och vila lite till nu.
Ha det fint allihop! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0