BF <3

Jaha, då var det magiska datumet här. 21 augusti. Ingen bebis än dock, och inga värkar. :/ Hmf. Jag tror inte att det blir idag, men hoppas går ju alltid. ;p Nej, jag tror att när det väl är dags så kommer värkarna komma en sen kväll eller en natt, har en känsla av det.. men hursomhelst känns det ändå bra att passera det här datumet, då vet man att det är ääännu närmare, och faktiskt kan bli närsomhelst.
Det jag hoppas på är att jag slipper bli igångsatt pga att det gått för lång tid eller något annat, kejsarsnitt är heller inget önskemål jag har. Jag hoppas helt enkelt på att det blir naturliga värkar, och en inte alltför jobbig förlossning.

Nååväl, får se vad denna lördag har att bjuda på annars? Tacos ska vi äta senare iallafall, en promenad ska jag ta också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0