BF + 10

Hej!
Vaknade vid 7tiden imorse av att jag hade en skapligt stark sammandragning, men den försvann ju givetvis efter en stund och jag somnade om. Gick upp lite tidigare idag, hade kunnat sova vidare men måste ju sova i skaplig tid ikväll så jag orkar upp imorron, eftersom vi ska vara inne i gävle tidigt imon bitti. Får se vad de säger då, ska bli riktigt spännande. 
Jag fick en kommentar om att det kan hända jag blir igångsatt imorron, jag har också funderat på det, ifall det är så att vattnet försvunnit lite.. så vi får väl se om jag skriver här imorron då, annars är jag nog kvar på förlossningen. ;) Hoppas ju att de säger imorron att de kommer sätta igång mig, vill ha ut han nu! Samtidigt kommer jag bli nervös av det med, att liksom veta att värkarna kommer sätta igång och rädd för smärtan som kommer komma, jag hoppas ju att de ska komma naturligt när man inte är beredd. Men men, det väger iallafall upp mer att han kommer så snart som möjligt så jag blir gärna igångsatt imorron om jag får. :D
Annars är det väl bara att åka hem och vänta igen.. det visar sig.

Fint väder var det idag, får se vad som händer. Får försöka göra nåt så att tiden går iallafall.. :p
En dusch blir det till att börja med!

Btw, ni som kommenterat anonymt de två senaste gångerna får gärna skriva era namn, mycket roligare om man vet vem som kommenterar. ;) Apropå bild så får vi se, kanske hinner någon till innan han kommit. :)

Pusss!


Kommentarer
Postat av: Nicklas

Bäjz!



Ullis: Kearv!



Hörru kärring! Nu förväntar jag mig att nästa rapportering här på bloggen är ifrån en nybliven moder!



Tänker på dig och plutten!



:D

2010-09-04 @ 00:26:17
Postat av: Nicklas

Inget nytt. Är fånig och blir lite orolig.

Meeeen, jag är nog och förhoppningsvis bara fånig.



Jag hoppas och tror att du är överlycklig nu :) Eller ja, att NI är det!



Kram

2010-09-06 @ 05:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0