Wonderful

Hej igen på er!
Haft en riktigt skön å härlig dag ute i solen. Åh, vad jag älskar detta vackra väder, låt det fortsätta såhär :) Blev en promenad med Camilla, vi köpte glass och gick en sväng. När vi tröttnade ville vi gå in för att hälsa på vår bror Peter också. Ringde två ggr utan svar, gick dit å ringde på, han öppnade inte.. sen satte vi oss på bänken utanför där han bor och solade, solen ligger på så bra där. Då ringde han upp, men vi fick inte komma in för att han nyss hade vaknat eller nåt, pga att han jobbat natt :p Så vi satt där ute och pratade, som ledde till en hel del skratt som det ALLTID gör när vi umgås. Så ringde Camilla han igen för hon skulle säga något hon glömt, då sa han att han hörde oss från fönstret när vi satt och skrattade, att det var drygt å sa åt oss att gå därifrån. Haha, han tyckte nog vi blev rätt dryga. Satt kvar en stund, men sen gick vi därifrån faktiskt.

Ikväll har jag legat å läst i "Vi föräldrar - special. Första året". En intressant bebistidning för blivande föräldrar, jag fastnade i den och det är väldigt intressant och lärorik läsning.

Nuu ska jag äta en äggmacka, och lägga mig och kika på Roast på Berns, som äntligen är tillbaka igen med en ny säsong. Älskar det roliga komikerprogrammet, när de ska roasta kändisar. Man får sig en del skratt. :D
Sen blir det sova för att orka upp till skolan imorron.

Natti, puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0