Underbara fredag

God morgon!
Idag vaknade jag med tuppen, eller ja, för att vara mig så är det ju det :P Redan 8.30. Men var fortfarande trött så försökte somna om.. samtidigt var jag lite kissnödig men tänkte att bara jag somnar om så äre lugnt. Men då började bebis sparka en massa, på kissblåsan och bredvid den.. så det gjorde ju självklart mig mer kissnödig :P Bara att gå upp då, sen kunde jag inte somna om. Han fick som han ville, den lille busen! ;P

Idag är det fiiint väder :) Gilla gilla! Ska äta frukost nu, ta en dusch och kika på Våra bästa år. Ett måste när man är ledig att kika på det! ;D
Sen blir det lugnt innan jag drar till köpis med Sarah. Får se om jag hittar något.. lite leggings behövs iaf, fler järntabletter måste inhandlas.. så får vi se sen när jag ska till barnmorskan den 4 maj om det behövs ätas några mer, eller om jag klarar mig utan dem. Lite mer bebiskläder fast i större storlekar än de jag köpte sist. De växer ju såå fort :) Slänger isf ut bilder på det senare eller imorron.
Sen ikväll blir det bara lugnt hemma hos Sarah, vi ska käka pizza/kebab eller liknande och se på tv och film tänkte vi! Mysigt!

För övrigt i helgen har jag inga planer, inga planer alls. Vad händer för er? Fest ? :p

Ni får ha en bra fredag iaf! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0