Trött

Hej!
Blev en rätt tidig morron denna morron med.. vaknade väl vid halv10-tiden. Men det är skönt det å :)
Hade en trevlig dag igår. Blev köpis med Sarah först, jag hittade lite mer bebiskläder, i lite större storlekar denna gång :) Så även leggings till mig själv.
Sen åkte vi hem, kikade lite talang och åt pizza. Såg även disturbia som gick på tv, helt okej film. Tove kom förbi när den nästan var slut, vi satt bara å babblade en massa :) Sen kom även Christofer och hans fyra gamla lumparpolare från lite olika städer i sverige förbi också. Simon, Thomas, Mattias och Olle hette de allihopa om jag inte minns fel :p Trevliga grabbar!
De drack ju så sen drog de vidare på 8an. Jag, Tove och Sarah åkte ut och åkte lite bil :)
Fick skjuts hem sen och jag somnade sött.

Får se vad denna dag har att erbjuda? Ska hem till mamma och pappa en sväng på eftermiddagen.. får se med kvällen, det får bli en överraskning vad som sker då :p Kanske drar hem till Sarah eller nåt :)

Bebiskläderna som inhandlades igår :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0