Treevlans

Tjaaaa!
Lite gladare nu än jag var tidigare tror jag.. man har sina perioder. Oftast blir jag det nog på kvällarna, dagar kan vara så grymt sega, speciellt om inget händer också!
Tillbringat eftermiddagen och kvällen hos mamma å pappa. Jag och Camilla köpte glass och skulle gå ut och gå en sväng, blev istället att vi satte oss på en bänk uppe i en lekpark och pratade skit istället. Gick sen in och färgade våra utväxter.. så käkade vi sallad och såg på heartbreak hotel. En bra måndag!

Ska väl strax sussa nu så jag orkar med heldag imorron i skolan.

Magen idag :) <3 Märker när jag är ute och går hur vissa okända folk man möter verkligen kan glo på magen, kanske se lite förvånade ut. De kanske tror jag är yngre än vad jag är och ska ha barn. Hehe, inte gör det mig något iaf, de får titta hur myckte de vill.. det är ju det finaste jag har, som jag är så stolt över!
Jag älskar dig, underbara lilla krabat som är där inne! Mest av allt!







Kommentarer
Postat av: maj

oj hur ska du orka, så lång tid kvar och så stor :) Lycka till.

2010-04-20 @ 18:20:43
Postat av: Anonym

Ojj vilken mage ullis, är du säker att det inte är två ;) hehe!



åh tänk när jag får min lilla kula på magen lääängtar <3

2010-04-20 @ 19:01:43
URL: http://lindasmith.blogg.se/
Postat av: LillSanna

...snart ploppar naveln ut =P hehe... myspys!! <3 kram på dig!

2010-04-20 @ 22:20:24
URL: http://sannawelen.blogg.se/
Postat av: Erika

Åh gumman!Vad stor du blivit, vi MÅSTE träffas snart! Inte bara säga det utan göra det också :) jag saknar dig <3 Love you

2010-04-21 @ 08:20:51
URL: http://eriiikav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0