tired

God kväll!
Har precis ätit och diskat, ska väl lägga mig ner i soffan nu och läsa lite i en pluggbok.. kanske. Eller så skjuter jag upp det, det visar sig :P
Haft en trevlig dag iaf. Jag och Maria åkte till stjärnsund imorse, hem till Emelie. Mysigt ställe! Satt och solade, den värmde på riktigt ordentligt så lite färg fick man nog på sig. Så gick vi till stjärnsunds skola och förskola, gick dit för att fota och prata lite med en förskollärare som jobbar där. Så ska vi göra som ett arbete av det :) Blev klara snabbare än vad vi trodde..
Kom hem och var hemma en stund, sen blev det en skön promenad lite i skogen och genom stadsparken med Sofia. Underbara vårväder! Det här är nästan bästa tiden på året tycker jag, när det är vår och inte sommar än. På sommaren kan det ju vara för varmt ibland istället. Men äh, jag gillar nog sommaren bäst ändå! :) Men det är riktigt bra som det är nu också.

Trött är jag idag, så kommer inte ha problem att somna ikväll.. men det är ju sällan jag har det, som tur är :) Har föreläsning imorron 9-12. Sen ska vi göra klart vårt grupparbete, får se när vi blir klara. Men då slipper vi åka in på fredag, och får helg istället. :D
Andra avenyn kl 9, yees! Synd det är sista säsongen nu, vill ju att det ska fortsätta! :/ Riktigt, riktigt, riktigt bra
är det!

Ska väl lägga mig i soffan och försöka läsa lite då. Lillen sparkar inne i magen för fullt just nu. :) Mammas älskling.

Godnatt puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0