Thuesday

Hejsan och god kväll! :)
Sitter hemma hos mamma nu, Camilla lurade hit mig och sa att vi skulle gå hem till Peter och spela playstation 3, men han var ju aldrig hemma och vi orkar inte gå dit om en halvtimme. Så blir någon film snart istället, jag är ju faktiskt ledig imorron :)
Var i skolan annars idag, föreläsning först och sen var vi ute i skogen och kikade på träd och knoppar.. kaaallt var det! Frös fortfarande lite sen fast det gått några timmar.. det gillar vi inte. Nu får den där riktiga vårvärmen komma tillbaka igen!

Fick en kommentar tidigare av någon jag inte vet vem det är, skriv gärna igen vem du är och om du har någon blogg. Blir ju nyfiken jag ;)

"oj hur ska du orka, så lång tid kvar och så stor :) Lycka till."

Svar: Tack så mycket :) Än så länge har jag inga problem alls fast att jag blivit stor, har inge ont i ryggen eller foglossning eller liknande. Mår prima hittills i graviditeten. Men man vet aldrig hur man känner sen, får hoppas jag klarar mig ifrån ryggont och sånt iaf.. känns som min mage kommer vara riktigt stor i sommar, när den är så stor redan nu och med tanke på att jag inte har tid förrän den 21 aug :P Får se om sommaren blir jobbig eller ej.. men det ska nog gå bra. Det är ju helt klart värt det om inte annat :)

Kram på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0