Snöade!!

Hejsaaaaan!
Imorse när jag vaknade och på förmiddagen så snöade det ute.. det uppskattas INTE! Som tur var bara blötsnö men ändå! Nu har det slutat iaf.. hoppas det inte kommer mera! Dock så var det skönt ute faktiskt.. blev en promenad upp till östanbyn, hem till Maria och hämtade overheadbilderna vi ska ha på redovisningen av vårt miljöprojekt imorron i skolan. Hon har tvärr blivit sjuk, så kan inte vara med imorron.. Jag å Emelie får styra upp det där. ^^

Går iaf bara förmiddagen imorron, sen är vi ledig en vecka framåt.. eller det blir ju plugg ändå. Vi ska väl ses någon dag och diskutera en gruppuppgift också.
Men snart är det helg igen iaf, och pengar får man. Dock väldigt mycket räkningar denna månad! :/ Blir iaf en tripp in till valbo på fredag med Sarah och kika lite.. något hittar jag nog. Lite mer bebiskläder kan ju behövas bland annat :)

Ikväll blir det bara chill.. ska göra pannkakor nu. Andra avenyn senare!

Hittade denna bild på över ett år när jag kikade tillbaka i bloggen :P höhö


Kommentarer
Postat av: Erika

Jag har tid när som helst egentligen ;) Vi MÅSTE ses snart! Vi vet ju vart vi har varandra i alla fall men jag måste få träffa dig nu, jag saknar dig grymt mycket ska du veta. Love u

2010-04-21 @ 21:45:10
URL: http://eriiikav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0