Saaturday

Hejsan!
Ska ta tag i disken nu, sen gå iväg å handla lite. Tänkte köpa ingredienser för jag ska prova mig på att göra en vit kladdkaka imorron. :D Kan ju inte bli annat än gott! Älskar vit choklad, å kladdkaka också så att :p
Igår blev det chill hos Sarah, Camilla var här och festade.. hon var lite seg hit, så Wille och hans tre vänner Tony, Mona å Caroline kom hit lite innan. Sen drog jag när Camilla kom.. jag å Sarah glodde på nån dålig film. :p

Ikväll blir det att vara hemma hos Sarah när några ska festa där, som det ser ut nu. :)

Slänger upp dessa två bilder som jag inte hunnit gjort än, från förra helgen.




Wille och Camilla.

Larsson, Sarah å Sofia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0