pluuugg

God kväll!
Kom hem för en timme sen ungefär. Umgåtts med Viktor hela dagen. Det var trevligt! Först blev det en fika på stan, samt promenad. Sen en sväng till Ica och slutligen köpis. Köpte inget idag, kikade mest bara runt :) Mötte upp Thomas, Persson å co också.
Kanske har jag och Viktor äntligen kommit överens om ett namn på bebis också.. Alexander :) Kan hända det blir en liten Alexander.. Vi får se :) Jag hade aldrig tänkt på namnet innan, så för några nätter sen så drömde jag att jag gillade det namnet. Så vaknade jag och tänkte att det är ju faktiskt fint. Och han höll med, som tur var. Vi har ju inte varit så överens på namnfronten tidigare, iaf inte när det gäller killnamn.. och det är ju en liten kille vi får. :) Men vi får se, det visar sig.. bra med lite olika alternativ iaf. :)

Nu måååste jag sätta fart med pluggandet.. det är en sak som är säker. Jag känner stress, stress å stress just nu. :/ Inge vidare.. har två gruppuppgifter som ska vara klara i mitten på nästa vecka, sen den där jäkla tentan, som det känns just nu kommer jag inte ens att klara den. :( gaah, men vi får se.

Skulle ju kommit mycket längre igår än vad jag gjorde, men bara för jag slarvat med järntabletterna två dagar i rad så var jag så sjukligt trött igår.. somnade väl innan 12 och idag vaknade jag 10.30. Men idag har jag varit pigg iaf.. så ikväll och i princip hela dagen imorron ska gå till plugg! Yeess!

Den här låten spelas mycket i mina högtalare nu :) Tycker den är såå skön.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0