Pluggar på

Hejsan!
Sitter bara hemma och pluggar idag.. känner att jag måste komma någon vart med det där. Så såå ser min dag ut, roligt. :P Får belöna mig med andra avenyn ikväll.
Imorron går jag heldag i skolan, slutar vid 16 sen åker jag direkt in till valbo och hämtar Hailey och Oscar på dagis :) Skjutsar hem dem och sover kvar hos Nova och Hailey till på fredagen, när jag åker och lämnar Hailey och Oscar igen på förskolan. :) Får passa på att plugga där imorron kväll också, när de somnat. :)

Annars i helgen har jag inte planer.. inte på sista april heller. :p Finns inte så mycket roligt att hitta på, meen jag får väl haka på Sarah och Camilla kanske, vad de nu ska göra. :) Om det är någon som ska vara nykter på sista april, kan ju den personen säga till mig också tycker jag. :p

Nääe, det var väl bara att fortsätta då.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0