ny kurs

Hellooj!
Varit hemma en stund nu, blev heldag i skolan. Seminarium på förmiddagen, redovisning av observationsuppgiften på eftermiddagen. Ska skriva en seminarietext nu ikväll som ska in, från seminariet idag, sen är denna kurs över! Om jag inte skulle få göra om något då som jag inte klarat, det får väl visa sig :p Skönt å rikta in sig på en ny kurs iaf, som börjar imorron.. kan nog bli intressant tror jag.

Nuu ska jag laga mat, sen skriva texten. Annars blir det väl bara tv-kväll ikväll eller liknande.. börjar inte förrän 10 imorron iaf, sköönt.

Inge mer tid med bloggande idag ;D Höörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till med Kursen :)

Så börjar magen bli nå tung då? :P

2010-04-07 @ 01:34:29
URL: http://lindasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0