Niice

Dålig uppdatering från min sida idag, har varit ont om tid helt enkelt.
Gick i skolan från 9.15-16. Hade kursavslutning på förmiddagen och föreläsning på eftermiddagen. Ska dit på torsdag förmiddag för en föreläsning, annars har vi inga fler lektioner denna vecka. Men vi har ett grupparbete som ska var klart på fredag, som vi ska börja på imorron. Så då åker jag till stjärnsund faktiskt. Emelie bor där så jag och Maria åker dit och gör vårt arbete med henne. Kul att kolla in de trakterna också, har ju aldrig varit där. :)

Ikväll har jag umgåtts med Sofia, vi tog en promenix till ica, sen var vi hos henne och kikade på dating in the dark. Jag fick även lite kläder av henne som hon inte använder mer, bra för mig att ha nu när magen växer och växer. :) Så det tackar jag för!!

Fanns inte så mycket mer att skriva just idag, jag återkommer imorron! ;)

Natti på er mina vänner !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0