Långfredag

Idag är det långfredagsmys, om det så är det sista jag gör!!!
Hahaha, jag å Camilla var bra flummiga igår, då kom vi på att idag måste man ju sjunga sådär istället.
Blev iaf chill igår med Sarah först, hennes tv funkade inte så vi käkade chips, lyssnade på musik och satt å snackade istället. Trevligt det med :) Sen följde hon med mig en bit på vägen hem. Såå skönt ute igår kväll!
Camilla och Wille hade kikat film i min lya under tiden, så när jag kom hem så var jag social å flummig med dem i någon timme. Sen åkte de, jag lade mig å sov :)

Nuu håller jag på å tvättar. Måste göras det med! Så har jag nyss käkat, ska diska nu. Sen blir det lite pluggläsning. Läser en intressant bok faktiskt, så idag äre inte jobbigt att plugga. Men ikväll får jag se vad som händer.. Sarah, Camilla å Wille ska på förfest i gävle som det ser ut, å sen gå ut där. Folket de ska festa med är roliga, hade varit kul å träffa dem iofs. Men jag känner jag skippar det, då lär jag slösa pengar ändå på buss å sånt. Gå ut lockar mig inte alls mera just nu.. känns som slöseri på pengar för något som inte blir spec kul! Får se om det blir någon mer gång innan lillprinsen är född eller om det skippas helt. I sommar blir det väl sätta sig på någon uteservering såklart, fast att folk dricker. Det är mys på sommaren :)
Talang blir idag, sitter väl hemma å glor på det å någon film eller nåt jag. :) Kanske tar en skön promenad också!

Hör av er om det händer något som är aktuellt för mig! :)

PUSS !

Gammal bild på mig å Sofia, mars 08 :p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0