Kvällen

Hej på er!
Solen skiner, underbart vårväder ute! Känns faktiskt inte så jobbigt idag, fast att det är söndag. :p sköönt. Blir bara lugnt idag, ska strax laga lunch sen ska jag ta mig en skön promenad. Därefter ska jag baka den där kladdkakan jag nämnde igår. Helena hade bakat den å sa att den blev jättegod, så det lär ju inte bli annat än succé. :D Sitter även och lyssnar på Daniel Bedingfield - If you're not the one, den är väl från 2004 eller nåt. Men sååå vacker låt!

Kvällen igår var trevlig faktiskt :) Blev lite folk hemma hos Sarah som förfestade. Först var det bara hon å jag, sen kom även Christofer å därefter Linn. Sen ramlade Kim, Lillis, Åke, Baggen, Timmie, Tobbe, Jagge å två till in också. Lite senare drog några som skulle på steeltown, så kom även Josefin och hennes två vänner. De och Sarah drog på lobby vid halv 12 tiden. Jag, Linn, Christofer å Jagge drog upp till Linn en liten sväng, jag fick därefter skjuts hem. Hamnade vid datorn en stund, innan jag somnade sött.

Bilder från igår, jag var ju fotografen som vanligt.






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0